Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Lana Del Rey: "Οk, τραγουδάω χάλια στα live”


Είναι τουλάχιστον...ενδιαφέρον να βρίσκουμε μια pop star που παραδέχεται με απόλυτη ειλικρίνεια τις αδυναμίες της και λέει στο κοινό «οκ, δεν είμαι αρέσει να κάνω αυτό και δεν το κάνω καθόλου καλά» όπως η Lana Del Rey!
 Σε συνέντευξη της στο Fuse TV, η Lana Del Rey αναφέρθηκε στο πρόσφατο φιάσκο του Saturday Night Live τονίζοντας: «Νομίζω ότι ο κόσμος που έχει ακούσει την φωνή μου έχει καταλάβει ότι είμαι περισσότερο μια συνθέτρια, ότι νοιώθω πιο άνετα στο studio. Οι άνθρωποι που έρχονται να με ακούσουν live είναι όσοι ένδιαφερθηκαν για τις ηχογραφήσεις μου και θέλουν να ακούσουν τα αγαπημένα τους κομμάτια από αυτές. Δεν νοιώθω άνετα στα live, ειδικά όταν πρόκειται για ζωντανό τηλεοπτικό πρόγραμμα. Όταν βγαίνω να τραγουδήσω προσεύχομαι να πάνε όλα καλά. Μην περιμενετε πολύ σπουδαία πράγματα από τις ζωντανές μου εμφανίσεις.»
Τελικά,  μέσα από αυτές τις δηλώσεις η Lana διατηρεί έξυπνα την μυστηριώδη και εξωπραγματική για τα δεδομένη της σύγχρονης pop, δείχνοντας ότι δεν έχει γίνει ακόμα «επαγγελματίας» και περιπλανιέται ακόμα, στα σουρρεαλιστικά ηχοτοπία της μουσικής της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου